Blogga om ingenting och allting.

publicerat i Denise;
Det är pillrigt och finurligt att blogga om något när man egentligen inte har någonting att blogga om. Okej, jag har jättemycket att blogga om egentligen. Men ingenting som känns värt att blogga om, om ni förstår vad jag menar.

Idag hade jag och en liten söt kille på jobbet i uppgift att gräva en vulkan i sandlådan. Herregud säger jag bara. Jag var helt slut när vi hade grävt oss genom halva sandlådan samtidigt som hans kompisar fyll vulkanen med "socker" (som är ljus sand - läs min frustration mellan raderna när dom hivade i flera hinkar med ljus sand i vulkanen som vi precis byggt upp!) Haha. Men dagen gick extremt snabbt vilket underlättade. Nu där emot ligger jag helt död i sängen. Måste snart (typ nu) gå upp och laga middag - om jag orkar det vill säga.

Kevin ska gå ut med grabbarna och leka på gården nu.
Då får jag stå i köket själv och bestämma käk!

Kommentera inlägget här :