En sak jag ångrar.

publicerat i Bilder;
Innan jag blev tillsammans med Andreas så hade jag en lägenhet som jag levt i under två år. Där jag fått ärva allt som fanns i den. Jag gick fortfarande i skolan och hade inte råd att köpa nya möbler - så givetvis uppskattades varje enskild möbel som jag fick ärva som tillslut gav mig ett trevligt hem.

Men ingenting av det som stod i lägenheten var "jag". Allt var ett ihopkok av alla andra vilket aldrig fick mig att trivas med att komma hem. Men en sak jag ångrar är att jag slängde åttio procent av det som fanns i min lägenhet på tippen. Tio procent gav jag bort/sålde till vänner och bekanta och tio procent behöll jag själv. Mer som ett nostalgiskt minne än som något jag behövde.



Precis när jag hade flyttat in.


Köksstolarna kom till ca sex månader senare.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

så var det för mig oxå, fick låna möbler av mina föräldrars vänner

Kommentera inlägget här :