Fotoshoot.

publicerat i Jobb;
Det blev lite fotojobb ikväll. Men gud så trött jag är nu. Har lite för mycket adrenalin i kroppen för att sova precis på sekunden dock. Men bör slockna inom tio hoppas jag.

Ljussättningen i rummet var okej, men inte när folket började fyllas på och det var sextio man man skulle fotografera. Ni ska veta att endast 10% av dessa människor stod stilla under fotograferingen, medan resterande 90 procenten gjorde det man visserligen skulle göra, men blev alldeles för suddiga på mina bilder! Haha. Men kul var det.

Andreas lär komma hem om en halvtimma - timma, själv ska jag upp kvart i sju i morgon så jag är lite så där efter i planeringen, om ni förstår vad jag menar. Mitt psyke kräver nämligen minst åtta timmars sömn, ibland mer. Och nu om jag räknar på mina fingrar så är jag glad om jag får sju timmars sömn.

Jag orkar dessvärre inte ladda upp någon av bilderna jag tog. Men i morgon kanske ni får se... någon.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Hejsan! nu var det ett tag sen! hoppas allt är bra med dig. tänkte bara informera om att jag har igång en tävling just nu som du gärna får vara med i :) http://jeennifeera.blogg.se/2012/may/tavling-1.html

Kommentera inlägget här :