Krokodiler och monster under sängen.

publicerat i Bilder;
Jag är så satans trött att jag håller på att spy.

Andreas satte på en helt sjuk film idag om någon smäll i USA där kärnreaktorer skickade ut massa gifter, ett gäng människor blev bosatta under en längre tid i en källare och... ja alla möjliga mysko saker började hända. Dom styckade varandra, hade konstigt sex, klippte av fingrar, killar gick runt i klänningar...? Får lite rysningar av att tänka på den faktiskt. Inte för att den var "BU!" läskig utan mer "psykiskt- inträngande i varje vrå" - läskig.

Och vad gör Andreas ikväll? Jo han sticker och ska lämna en film hos hans mamma vid sju och detta sägs ta en halvtimma. Filmen var i fel format så han måste omformatera filmen, vilket nu tagit tre timmar och han är ännu inte hemma. Och han vet hur bra jag mår efter att ha sett "weird'a" filmer tillsammans med honom.

"Men jag blir bara borta en kort stund"
Yeah right. När vi gifter oss, om vi gifter oss så ska vi heta Liar Liar i efternamn, thats for sure!

Jag går och lägger mig hos Kevin.
Han vet i alla fall hur man skyddar sin mamma från monster och krokodiler under sängen.


Kommentera inlägget här :