Måndag måndag måndag.

publicerat i Vardag.;
Knasigt.
De dagar jag bloggar superdåligt på - de dagar får jag mest besökare. Normalt? I donno. Haha.

Jag åkte i alla fall ut till ingenstans idag för att jobba några timmar. Det blev att jobba med några riktigt härliga ungar och supertrevliga pedagoger. Så dagen gick jättefort. Jag hade en jättekort dag idag också. Så det kan vara en förklaring till varför dagen blev så pass kort och gick så snabbt som den gjorde.

Kevin blev lite besviken när jag kom och hämtade honom dock. Hans pappa ska hämta honom någon gång i veckan så att dom kan få lite kvalitétstid tillsammans. Men Kevin förväntade sig att han skulle hämta honom idag och man såg besvikelsen i hans ögon när jag kom. Men men, thats life. Jag ska prata med Kevins pappa idag om när han ska hämta honom. Förhoppningsvis blir det i morgon då han har Mulle på onsdag. Och nu är det bara tre mulletillfällen kvar innan det är Mulleavslutining. Galet vad fort tiden går!



Kommentera inlägget här :