Måsten.

publicerat i Denise;
Jag måste gå och handla. Familjens önskemål om att äta tacos ska snart slå in. Tänkte köpa en överraskning åt Andreas också för att han är så fin - och för att han bara är min så klart. Lite vardagsuppskattning så här på en fredag kan väl aldrig sitta fel?

Jag ska tydligen göra en egen guacamole, så förhoppningsvis är inte alla avocado aphårda i affären. Jag snackade med min Australiensiska vän idag också. Hon fick höra hur bra min mage mådde efter två liter spenatsoppa som jag tryckte i mig till lunch. Haha. (Bra vetande liksom). Hon asgarvade och sa att "fan, nu kan man säga att dina fisar verkligen hörs till andra sidan jorden". Så skrattade vi lite mer.

Det är typ det bästa som hänt mig idag.
Förhoppningsvis har ni haft en lite bättre eller innehållsrikare dag än mig, haha.

Kommentera inlägget här :