Mat mat mat påskägg och nyklippt

publicerat i Högtider;

Mamma hade lagat mat för ett helt kompani när vi kom. Det var sillar, lax, omeletter, såser, köttbullar, ägg, kalkon, räkor med och utan röror. Ja det är svårt att säga att man inte är mätt nu för risken finns att man kommer rulla hem sen.

Mamma gav mig smink och halsband i mitt påskägg, haha. Gullemamma <3

Efter maten fick jag för mig att mamma skulle få klippa mitt hår så då kom saxen fram och en hel kattpäls låg på verandan när vi var klara!

Woho nu är snart en awesome påsk över.

 

FÖRE KLIPPNINGEN:

image description
EFTER KLIPPNINGEN:

image description

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ellie:

Vad långt och fint hår du har!

2:a kommentar, skriven , av Felicia:

sv: tack så mycket! :)

Kommentera inlägget här :