Prästens lilla kråka.

publicerat i Kevin 6 år;
Kevin och jag hade som vanligt cykeltävling till dagis. Han vann - liksom alla andra femtioelva gånger vi tävlingscyklat. Mest för att - om jag försöker cykla om honom så kör han zick zack över vägen så chansen att vi krockar ihop med cyklarna är större än att någon av oss faktiskt vinner.

Och jag är ingen dålig förlorare så jag klarar av att förlora över Kevin.
Tihi.

Idag ska jag hämta hem honom strax innan tolvsnåret. Det var personalbrist på dagis idag och dom frågade snällt - och jag tackar inte nej. Den enda anledningen till att Kevin är på dagis när jag är hemma är för att det är bra att hålla rutinerna, samt att han får busa med sina vänner, vilket jag prioriterar. Så hade jag haft möjlighet att ge honom detta hemma så hade han alltid fått vara hemma med mig. Men jag vet att rutinerna lätt ruckas på och att vännerna här på gården inte är hemma förrän vid runt tre- fem på eftermiddagen.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av naliie:

Det är tur att han är på dagis! vi hade svin roligt igår haha lärde han och spraka högt med fotboll! :D

Kommentera inlägget här :