Två timmar av mitt liv.

publicerat i Bilder;
Min kära australienare ringde mig för några timmar sedan. Det var riktigt länge sedan som jag pratade med någon oavbrutet i två timmar, men vi har som sagt inte snackat med varandra på en månad drygt så jag antar att dessa timmar var nödvändiga för oss båda ♥

Sjukt, men behovet av att ha henne här med mig minskar efter ett så långt samtal. Det känns som man inte har så mycket mer att säga. Egentligen har man det. Jag kan snacka dag ut och dag in, helt ärligt! Men det är bara några ynka veckor kvar till vi får spendera några dagar av sommaren tillsammans!
Hon är fantastisk helt enkelt min kära barndomsvän!

'

När hon tog studenten tjugohundraåtta!


Haha, min fina paintteckning. Ville inte att "vissa" skulle vara med på bloggen.

Kommentera inlägget här :