Vad ska man göra?

publicerat i Denise;
Vad gör man egentligen när barnet sover och mannen är borta? Jag har kollat aftonbladet femtioelva gånger. Det kan ju faktiskt hända något nytt på några minuter. Och det vill man ju inte missa.

Jag har lyssnat på Nashville radio. En radiokanal från (uppenbarligen) Nashville, Tennessee där dom sjunger ut massa USA propaganda. Lite underhållande att lyssna på dock. Förstår varför amerikanare är så tjocka och överdrivna i allt de gör.

Jag har zappat på tv:n till jag insåg att det inte fanns något bra. Lagt in mina appar i kataloger på min Iphone. Jag har planerat när jag ska gå upp i morgon. Funderat ut min nästa 100-lista. Böcker eller film lutar det åt. Funderar på om jag verkligen läst 100 böcker dock. 100 filmer har jag lätt sett. Eller 100 saker man kan göra när man har tråkigt kan jag ju göra. Det skulle passa mig skitbra nu.

Later folks.

Kommentera inlägget här :