En annan historia.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Igår skulle Kevin prompt inte till dagis idag, i morse löd en annan historia. Så direkt efter frukosten så frågade han när vi skulle vara på dagis, haha. Så jag stressade, satte upp håret, tog på mig närmsta bästa kläderna (mjukisbyxor och ett alldeles för kort linne) och promenerade iväg till dagis. Herregud va roligt det måste ha sett ut för åskådarna runt omkring.
 
Kevin blev i alla fall nöjd över att ha spenderat en liten del av dagen på dagis då jag hämtade hem honom efter bara några timmar. Nu är han ute och busar med grabbarna på gården och jag ska ta mig i kragen och städa upp här hemma. Tråkigt nog så använder jag mig inte av något plagg med krage, så det lär ta ett tag att ta mig upp ur soffan. DOH!
 
 

Kommentera inlägget här :