Feberyrar.

publicerat i Kevin 6 år;
Jag är jättetrött.
 
Kevin feberyrade i natt och såg saker som inte finns. Det är jag van vid att han gör, men det tar tid för honom att koppla av och somna om efter en sån händelse. Usch, stackars barn. Igårkväll somnade han först i soffan i vardagsrummet medan jag låg och kollade på en film. När jag sett klart den så tog jag med honom in i hans rum och la mig i soffan intill hans säng för att ha koll på honom. Och någon timma senare började han yra och skrika. Så vi trängdes i den annars smala soffsängen tills dess att han vågade sova i sin säng igen.
 
 
Nu på morgonen ligger febern på 38 grader och det är med febernedsättande som han fick i morse vid sex.
Min lilla kille ser ut att bli hemma från skolan i morgon om han inte piggnar på sig under dagen. ♥
 

Kommentera inlägget här :