För tjugo dagar sedan...

publicerat i Minnen;
För nästan tjugo dagar sedan så firade jag och Andreas två år tillsammans. Eller firade och firade, i ärlighetens namn kom jag på det nu att vi varit tillsammans i två år den tredje augusti. Känns så himla bra, även fast Andreas troligtvis inte tycker det längre då mina graviditetshormoner och mitt graviditetshumör tagit över, vilket lämnar en bitter och sur flickvän. Men han är duktig på att smöra min man - så man blir på lite bättre humör. Så det ska han ha ett plus för, haha!
 
Jag älskar dig.



Är det viktigt för er att fira årsdagar?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Grattis:)
Vi har en favorit restaurang som vi alltid går till den 17 okt och äter gott å firar, ser det mest som en ursäkt till att ta oss ut och äta tillsammans

Svar: Mysigt! Jag hade gärna velat göra något om jag hade kommit ihåg det ;)
Men den som spar han har... eller vad man nu säger. Haha.
Denise

Kommentera inlägget här :