Fördelar och nackdelar.

publicerat i
Okej, först nu i vecka tjugotvå börjar jag få grym halsbränna. Tror ni jag klagar så tror ni fel, fel, fel! För min nya craving är nämligen Samarin. Fatta va ofräscht egentligen. Men givetvis tar jag den bara i rätt syfte (när jag har halsbränna) och inte hela tiden som jag egentligen skulle vilja. Haha. Jag undrar vad min kropp är i brist av när den kräver lite saltat bubbelvatten.
 
Bebis sparkar och har sig hela tiden i alla fall. Det är jättemysigt, förutom när man vaknar mitt i natten och inte kan somna om för att hon sparkar. Eller när man tvingas gå upp tjugosju gånger på en natt för att kissa. Väldigt ocharmigt och en stor nackdel med att vara gravid. Annars gillar jag läget, haha. Som i natt så vaknade jag vid halv elva och somnade om först vid tre i morse. Så det blir jättetidigt i säng i natt för min del.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

jag älskade inlagd gurka och min kompis åt isbitar

Svar: Haha, isbitar. Det lär vara den billigaste cravingen jag har hört talas om i alla fall! :D
Inlagd gurka är förövrigt sjukt beroendeframkallande! :D
Denise

Kommentera inlägget här :