Gårdagens sant eller falskt.

publicerat i Denise;
Från gårdagens inlägg, "Sant eller falskt" - så måste jag erkänna att varken nummer ett eller nummer två är falska - utan det är min Idolaudition som tog slut redan vid första utgallringen där det var en jurygrupp bestående av helt okända människor.
 
Givetvis är jag inte bitter över min audition, tvärt om så skäms jag snarare över mitt första alternativ. Men det är sant att jag mår dåligt när jag lämnar mitt hem och min trygghet. Och jag blir nästan sjuk när jag sover hos någon annan.

Och en väska har jag aldrig ägt, knappt... Så nej, jag bär med mig allt jag behöver i mina fickor.

True story.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Följ vår resa från tankar till färdigt hus:

Hoppas du får en fin dag :)

2:a kommentar, skriven , av Salha:

sv: Tack så jättemycket! :D

3:e kommentar, skriven , av Salha:

fel bloggadress, detta är den rätta :D

4:e kommentar, skriven , av Alice - bilderbyalice:

sv: jaa
allt bra med dig idag?

5:e kommentar, skriven , av Eriica:

Fin blogg du har! :)

6:e kommentar, skriven , av [email protected]:

Vill du bli veckans blogg?
kommentera isåfall något av mina inlägg mig '' jag är med'' drar en vinnare på söndag! de skulle vara super kul om du ville vara med! snälla! kraam

www.elleess.blogg.se

Kommentera inlägget här :