Gissa vad jag fick nu.

publicerat i Bilder, Kevin 6 år;
Kevin är hemma nu och roar sig med att spela starwars på sitt wii samt äta Brago Bokstavskex. För varje kex han stoppar i munnen ställs frågan till mig "Mamma, gissa vad jag stoppade i munnen" eller "Gissa vad jag fick nu". Minns själv från när man var liten och åt något liknande som jag bad om att mina föräldrar skulle gissa vad jag åt. Haha - nostalgivarning här.
 

Hittills har jag alltid varat rätt då jag i ett andetag rabblat alfapetet och Kevin stolt nickat och bekräftat vilken bokstav han åt. Själv är jag bara nöjd över att han äntligen är hemma från skolan. 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ebba:

haha, ja han är min lilla prins ;)

2:a kommentar, skriven , av Annika:

SV: haha :D Jag har kollat lite på videos på the sims 1 på youtube. Barndomsminnen :)

3:e kommentar, skriven , av jenny:

astrid älskar bokstavskex och tycker om att leta upp sina bokstäver.
sedan är det inte helt dumma att ta några själv heller.

4:e kommentar, skriven , av Karin - tjofftjoff:

Åååh, bokstavskex!! :D

Hehe, skönt att jag inte är ensam om det där med smärta i hårbottnen ;)

5:e kommentar, skriven , av Maria:

Hahah, mysit:)

6:e kommentar, skriven , av Sandra:

haha va gulligt :)

Kommentera inlägget här :