"I have their past, and you could have their future."

publicerat i Filmer/serier;
Sitter och gråter som ett barn till troligtvis världens bästa film.

Julia Roberts har sedan jag var liten varit världens bästa skådespelerska, och i varje snyftarfilm som hon är med i så gråter jag. Verkligen jag menar det - jag lägger mig i fosterställning och gråter som en bebis. Och denna film är inget undantag, "Vid din sida".
 
I have their past, and you could have their future.
Älskar den meningen. Älskar Susan Surandons rollfigur i filmen. Älskar Julia Roberts som den unga och upptagna styvmamman och jag älskar ungarna. Åh. Filmen är fantastisk.

Har ni inte sett den. Om ni mot förmodan har missat den. Kolla på den för guds skull.

Taggar: Julia Roberts, Susan Surandon, Vid din sida;

Kommentera inlägget här :