Lilltjejen.

publicerat i Barnen, Gravid, Kevin 6 år;
I morgon går jag in i vecka tjugotre av min graviditet (enligt familjelivs hemsida). Känns skrämmande hur fort tiden faktiskt går, och hur spännande det ska bli att snart (okej, det är fortfarande lång tid kvar förhoppningsvis) få hålla om den lilla tösen.
 
Idag fick en bekant sitt tredje barn - en supersöt liten kille, och det påminnde mig om hur gärna jag vill att hon ska vara färdigutvecklad och komma in i vår familj redan nu. Kevin längtar också - jättemycket. Han klappar och smeker magen så fort han får chansen och faschineras över hur mycket syster sparkar när man håller på magen. 
 
Han kommer med all säkerhet bli världens bästa storebror ♥ ♥
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleine:

Hejsan, tack så mycket :D. Vilka namn har ni valt? Tänkt på. :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh så spännande, grattis :) Känns som det inte var så länge sedan min minsta låg i magen :)

3:e kommentar, skriven , av Jennifer - 18år & mamma till Tindra:

awweh, lilla bebisen :D

Kommentera inlägget här :