Liten blir stor.

publicerat i Denise, Kevin 6 år, Skola;
Känner mig inte riktigt vaken idag. Somnade vid nio helt utslagen med Kevin som försökte titta på Scooby Doo. Men det gick så där med tanke på att hans mamma inte hade energi nog för filmtittande, haha.

Nu ligger vi och kollar på barnkanalen och jag somnar lika mycket nu på morgonen som utvilad, som igårkväll när jag var helt slut. Knasigt.
 
Kevin fick gå på dagis igår undertiden som jag och Andreas jobbade, men idag hade han ingen lust att gå dit igen. Det passar bra med tanke på att det verkar som att jag är hemma idag. På måndag (!!!!) börjar Kevin redan i skolan. Det känns sjukt att skriva och att säga det. Fy - jag är inte redo att ha ett skolbarn redan. På måndag kväll är det också avslutningsfest för förskolan, så dem dagen efter går direkt i skolan istället. Tänk er själva, fem år på ett dagis håller på att få ett abrupt slut. Jag vet inte vem som har mest ångest - jag eller Kevin...

... eller jo det vet jag. Jag vill inte att han ska bli stor.
 

Kevins skola på måndag morgon. ♥
 
 

Kommentera inlägget här :