Mama.

publicerat i Denise, Kevin, Minnen;
Fick ett meddelande från mama.nu på facebook där jag blev ombedd att gå in och bläddra bland alla gamla omslag de haft genom åren och fann nummer 5 från 2011 med Doktor Åsa och hennes söta bebis på omslaget. Det var nämligen den tidiningen som jag och Kevin var med i förra året. Lite kul att se tillbaka, trots att jag inte har inslaget här just nu så vet jag att det fanns en ruta med oss där, och jag som skrev om hur stolt jag var över min nya kropp efter att ha fått barn.
 

Därför älskar vi vår nya mammakropp!




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Zinja:

Åh vad söt bäbis! :)

2:a kommentar, skriven , av danten89:

Visst är den =D

3:e kommentar, skriven , av Alice - bilderbyalice:

sv: bara bra! :)
vad har du haft för dig idag?

4:e kommentar, skriven , av claralarsson :

sv:hahaha jaa! :')

5:e kommentar, skriven , av Sofie:

Sv: Tack så mycket! :D

6:e kommentar, skriven , av SOFIASTICATED:

sv: Åh, tack så mycket :)
kram!

7:e kommentar, skriven , av moufieeh:

haha vad söt bild :3

sv; tycker det är jättestarkt att behålla barnet och faktiskt stå för det fel man gjort, jag själv vet att jag hade gjort abort haha :P
kram!

8:e kommentar, skriven , av amanda:

sv: åh tack! :D

9:e kommentar, skriven , av Linda:

sv: tack så mycket!

10:e kommentar, skriven , av emma:

sv: ja det är det :D

11:e kommentar, skriven , av Rebecka:

Sv: Haha ja;)

Kommentera inlägget här :