Märks det att Kevin svikit mig idag...

publicerat i Kevin 6 år, Skola;
Haha i morse klockan elva drog grabben ut och kom in först klockan kvart i åtta för lite familjetid (om man bortser från de gånger som jag tvingade in honom som till lunch och middag). Och inte ens då fick jag mysa med honom framför en film eller något kul program utan då spenderar han och Andreas hela kvällen tillsammans. (Nej jag är inte bitter, haha).

Jag har i alla fall fått tid över till att blogga som ni kanske märkt. Det var länge sedan jag ordbajsade så mycket som jag gjort idag. Men samtidigt så tror jag att jag behövde det, typ.

Min rygg pajar snart i mitt liggläge i soffan så jag har en känsla av att jag och min tjocka mage måste hoppa i säng. Kevin måste också hoppa i säng för den delen.

Fick by the way ett mail från Kevins fröknar där de beskriver hans schema för den kommande veckan:

Måndag 20/8 Fritidsinskolning 9-12, lunch serveras.

Tisdag 21/8 Upprop på Lejonbacken 8.30. Därefter går vi gemensamt in i klassrummet där vi har föräldrainformation. Vi avslutar dagen kl. 9.30 och därefter tar fritidspersonalen över de barn som ska vara kvar på skolan.

Onsdag 22/8 F-klass 8.10.12(lunch serveras 10.25), därefter fritids.

Torsdag 23/8 F-klass 8.10-12(lunch serveras 10.25), därefter fritids.

Fredag 24/8 F-klass 8.10-12(lunch serveras 10.25), därefter fritids.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av BATT:

nicee ;)

2:a kommentar, skriven , av Karro:

Tack så jättemycket! :D

Kommentera inlägget här :