Mödravårdscentralen.

publicerat i Denise, Gravid;
Som vanligt är jag vaken alldeles för tidigt. Jag somnade som en gris igår när jag skulle natta Kevin vid åtta, kände att det kanske var behövligt att ta igen förlorad sömn.

Nästa vecka har jag tid hos min barnmorska på mödravårdscentralen. Då ska jag äntligen få mitt moderskapsintyg. Måste även diskutera min foglossning med henne och se om man kan komma på någon lösning på problemet. För i början av de möten jag hade med henne så frågade hon om jag hade något krävande arbete - och då skrattade jag bara och sa att jag inte hade några som helst problem med att jobba hela graviditeten igenom (vet inte om jag syftade på att bädda och städa på hotellet eller om jag menade jobbet med att bära runt på små barn på förskolor). Det var alltså innan jag fick dessa problem jag bär runt på nu.
 
Snart ska jag lämna Kevin på skolan, diska upp och bädda i ordning sängarna i hans rum samt hänga och vika tvätt. Sen är mina sysslor klara för idag. Underbart.
 

Kommentera inlägget här :