Pain in the ass.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Det här var inte riktigt vad jag planerat. Att vara uppe så här tidigt alltså. Men Kevin var hungrig och har piggnat på sig lite under natten så nu sitter han och tittar på barnkanalen. Men skolan är han ledig från i alla fall. Han kan behöva en dag att ta igen sig på och för att vi ska försäkra oss på att febern inte kommer tillbaka. Det finns ju specifika tider på dygnet där febern är lite värre om den nu mot förmodan skulle komma tillbaka.
 
Natten var verkligen pain in the ass för övrigt. När jag gick och la mig så ville Kevin sova brevid mig. När vi insåg att det inte gick så fick han hoppa över till sin säng. Och varje gång jag hade somnat så kändes det som att larmet på ringklockan gick igång. Ingen sammarbetsvillig natt med andra ord. Plus att jag mått illa, hela - hela natten. Det var nästan så att jag knappt mindes hur det kändes att vara illamående längre, fram till i natt alltså.
 
Men nu är jag vaken... typ.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

fy vad jobbigt. hoppas att du får vila lite under dagen

Svar: ja jag passar på att ligga och lyssna på Kevin på soffan i hans rum medan han sitter och leker med lego. Så avkoppling får jag i alla fall. Kram! :)
Denise

Kommentera inlägget här :