Sant eller falskt?

publicerat i Denise;
¹ Jag har en fobi för att lämna mitt hem. Jag trivs nästan ingenstans förutom hemma och det är nästan så att det har blivit en besatthet. Jag mår dåligt när jag hälsar på hos andra - eller när jag sover i en annan säng än min egna.
 
² Jag använder ingen handväska utan har det mesta jag behöver ha med mig i mina fickor.
 
³ När jag ansökte till Idol 2010 så kom jag så långt att jag fick sjunga för juryn men efter det så tog det stopp i mitt idolsökande.
 
Ett påstående är falskt, vilket?
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Sv: Tusen tack! :)

2:a kommentar, skriven , av Alicia Hillerström :

Sv: Tack så mycket, det hade jag, allt var väldigt fint! :-)
Vad händer imorgon då? :)

3:e kommentar, skriven , av Annika:

SV: det var riktigt gott :D

4:e kommentar, skriven , av Alicia Hillerström :

Ja :) Okej, ja jag är också sjuk men jag hoppas att jag kan gå till skolan! :-)

5:e kommentar, skriven , av Emma:

Skulle betyda super mycket om du ville gå in och skriva vad du tycker saknas i min blogg eller vad just du skulle ville läsa om i den!
P.S Super fin blogg!

6:e kommentar, skriven , av Alicia Hillerström :

Tack så mycket, det ska jag göra! :-)
Kramar!

7:e kommentar, skriven , av Ella:

Tack så jätte mycket! :)

8:e kommentar, skriven , av Liza ▲:

sv; tack! :)

9:e kommentar, skriven , av Ella:

Tack, detsamma :D
kram

10:e kommentar, skriven , av josefine ♔:

Sv: Haha ja det var väl bara de då! ;)

11:e kommentar, skriven , av Moa Carlsson:

SV: Taaaack! :D

12:e kommentar, skriven , av Ebba | foto:

Sv; tack så mycket :) Har ett i svart också, perfekt att göra själv! Klippte bara sönder brorsans gamla tröjor ;)

13:e kommentar, skriven , av Louisa:

Sv; Haha, okej ;)
Här är det tvärtom, älskar mer dom här " läskiga "
grejerna på Liseberg! Så tycker det är lite
tråkigt att dom ska ta bort just den :(

14:e kommentar, skriven , av Ebba | foto:

Sv; haha, precis! Mina har flyttat hemifrån för några år sedan och lämnat kvar deras gamla kläder så perfekt att klippa sönder dom :)

15:e kommentar, skriven , av Louisa:

Sv; Precis!
Det blir ju lika grymt ändå tror jag :)

16:e kommentar, skriven , av Ebba | foto:

Sv; haha! Min ena brors tjej har sett så hon har säkert sagt det ;)

17:e kommentar, skriven , av Louisa:

Sv; Ja :D

18:e kommentar, skriven , av Ronja:

Svar; haha precis! än så länge har jag inte lyckats sparka någon med dem, haha! Tack så mycket btw! :)

19:e kommentar, skriven , av Ebba | foto:

Sv; haha ja. Dom brukar aldrig bli arga på mig eftersom dom är 8 och 13 år äldre än mig ;)

20:e kommentar, skriven , av Annika:

SV: tack, detsamma :)

21:e kommentar, skriven , av Annika:

Jag tror nr.2 är falskt :)

22:e kommentar, skriven , av Elina :):

Sv: Hihi ja visst är dom?:D
Händer ikväll? :)

23:e kommentar, skriven , av Emma :

Har lottat ut dagens vinnare! Kika in och se om det blev du ;) Inte?? Då finns en ny chans i samma inlägg :D

24:e kommentar, skriven , av SARABACKMAN ~ enjoying life:

SVAR: tack :D!

25:e kommentar, skriven , av Ronja:

Svar; hahaha precis! får väl ge mina bröder en spark om de är jobbiga, haha! :)

26:e kommentar, skriven , av dabfoto:

Tack så mycket!
ja nattfoton är grymt kul, bara börja testa :)

Ha det bäst /D

27:e kommentar, skriven , av Sara - Ensamstående mamma:

Jag tror att nummer 1 är falskt :)

28:e kommentar, skriven , av Annie Johanzzon:

sv: HAha ja jag tyckte med det ;D

Kommentera inlägget här :