Skriv en passande rubrik för texten här.

publicerat i Denise, Kevin 6 år, Kläder, Mat;
Jag mår illa.
Efter en stor pizza från Arena så har jag rätt att känna mig illamående känner jag. Det enda jag lämnade var några kanter på pizzan som var hårda, annars fick jag i mig hela. Morsan där emot lämnade drygt halva (och den bästa biten med stark tacosås!) Hade jag inte varit så sjukt mätt så hade jag nog tryckt i mig hennes bit också. Men det tog stopp.

Kevin fick ett par jättesnygga gympaskor av mormor till gymnastiklektionerna i skolan idag. Man kommer i alla fall se var han är någon stans om man kollar på den skrik-orangea färgen. Han fick även en ny pippitröja, supersöt. Jag är nog smått förälskad i pippitröjor tror jag. Så mysiga och passande för de kommande årstiderna.


Kevins nya gympaskor som han valde själv.

Taggar: Gymnastik, Mat, Nynäshamn, Orange, Pizzeria Arena, Skor, pippitröja;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Isabell:

Men gud vilka söta! :D

Sv: Haha, eller så skriver de bara så för att de vill att jag ska betala och göra det riktiga testet xD

2:a kommentar, skriven , av Caroline:

Sv, dom blev riktigt smaskiga ^^

Önskar dig en härlig helg!

3:e kommentar, skriven , av Isabell:

Sv: Haha, ja jag får göra det ;)

Hur är det med er då? :)

Kommentera inlägget här :