Skynda, fynda.

publicerat i Denise, Kläder;
Ni som följer mig vet att jag ganska ofta sticker ner på Röda korset där jag handlar mina kläder. Och tro det eller ej men man kan faktiskt fynda om man orkar rota, leta och ta i kläderna och när man lägger en tia för varje plagg så får man räkna med att kläderna kanske inte passar eller sitter som man tänkt sig från början. Fler kläder än ni kan ana i min garderob är faktiskt köpta på second hand.
 
Som dessa två klänningar. Den svarta är faktiskt en klänning, men den orangea är nog tänkt som ett längre linne eller något i den stilen. Jag kanske kan knäppa kort på allt jag har i min garderob som är köpt på second hand.. Vi får se om jag pallar det idag. 
 
 
 

Taggar: Fynda, Röda korset, Second Hand, Tio kronor;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Viraan:

Vad kul att du är med och tävlar! :D

2:a kommentar, skriven , av Sanna Persson:

Sv: tack, fin blogg :)

3:e kommentar, skriven , av Fanny:

Ursnyggt!! =) Skulle def kunna tänka mig att rota igenom massa kläder på second hand, har dock ingenting sånt där jag bor :/ Så får vänta tills jag flyttat :D

Kommentera inlägget här :