Torsdag

publicerat i Gravid, Jobb, Kevin 6 år, Vardag.;
Som vanligt var jag helt slut efter jobbet idag. Min underbart snälla mamma som hade hand om Kevin kom och lämnade honom vid tåget så att vi bara kunde ta och gå hem istället för att jag skulle behöva gå upp för världens längsta uppförsbacke. Jag har nämligen fått extremt ont i bäckenet. Någon form av foglossning har jag åkt på. Med Kevin hade jag inga som helst problem och nu tvingas jag redan från halva graviditetens gång utstå med smärta. Ibland känns det som att bebisen är fixerad och att den ligger redo att ta sig ut, det gör så galet ont!
Förhoppningsvis går det över inom sin tid...
 
Kevin, gullungen fick välja middag idag. Han valde att vi skulle äta nudlar (han fick massa majs till) - det kändes som det ungefär var det som jag orkade tillaga, haha. Awesome!
 
 
Min första riktigt stora kärlek i livet, och så lilla jag! ♥

Kommentera inlägget här :