Tristess

publicerat i Denise;
Kevin slutar skolan om en halvtimma, jag har gjort alla sysslor som Askungen skulle ha gjort och just nu dör jag av tristess. Till råga på det så ville Kevin inte bli hämtad förrän vid ett tiden. (Han tänker då aldrig på mig, grabben).

Alla mina mail är lästa och svarade på. Alla facebook-händelser har jag läst tjugofyra gånger. Jag har kollat upp massa bloggar jag funnit intressanta, läst aftonbladet och expressen, haft en konversation med mig själv då min sambo inte alls tycks höra vad jag säger och läst all post som legat framme i några dagar.
 
Kan jag göra något mer nu?
Rensa kylen, frosta av frysen, sortera i skafferiet, ställa alla Kevins böcker i namn och färgordning...
 
Nej, jag kan (vill) nog inte göra så mycket mer för tillfället.
 
Bild från 2008.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Dragana:

Hehe, slappa lite kanske? :P

2:a kommentar, skriven , av NILES (FOTO & VARDAG):

sv: tusen tack! :) aldrig fel med picknick!

3:e kommentar, skriven , av Pernilla:

Känner igen mig i tristessen :)

4:e kommentar, skriven , av F R I D A - djur&natur fotograf:

- tack så jätte mycket, vad glad jag blir! :)

5:e kommentar, skriven , av Ida Arvidsson:

svar: åh tack snälla du!! :)

6:e kommentar, skriven , av 2-barns-mamman:

Varför inte passa på att relaxa lite vid sådana tillfällen ;)

Kommentera inlägget här :