Äjt påjnts gåws too...

publicerat i Denise;
Fan att det är helg. Jag avskyr speciellt lördagarna. Ungarna stänger in sig i sitt rum och kollar på film varje lördag. Andreas stänger in sig i sovrummet och spelar sina dataspel och jag får det som blir över. Typ TV:n, i vardagsrummet, ensam. Sjukt trist. Det spelar ingen roll vad jag kommer med för förslag, inget vinner över spelen eller över barnens filmer.

Sjukt trist är det med lördag.
Ligger för tillfället och kollar på någon eurovision song contest för barn på barnkanalen.
Totalt ovärt.

"Äjt påjnts gåws too Azerbanijan."

Nu ska jag gå och tröstäta massa äpplen och tycka synd om mig. På Willy's har dem nämligen extrapris på en äppelsort som jag kan föräta mig på. Fem kronor kilot. I alla fall ett win idag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ellie:

Jag hade inte tyckt att det var okej om min pojkvän gjorde så.
Hoppas du har en bra kväll iaf.

Kommentera inlägget här :