Ankomstgissning.

publicerat i När kommer bebisen?;
Tänkte stryka första ankomst-gissningen som var igår. Sorry Jennifer men hur mycket jag än önskade för min kropps skull att du skulle ha rätt så ligger trots allt tjejen kvar i magen alldeles för nöjd för att ta sig ut.
Nu är det ett "litet" glapp på femton dagar innan jag får stryka nästa gissning om bebisen inte fått för sig att komma innan så klart... för då är ni alla körda, haha.

Den 29:e december är hon alltså beräknad.
Så kom med en gissning om du inte har bidragit med en redan.


Kevins Gudmor Louise - klicka här för att komma till bloggen
21 december.

Michaela (Laura)
26:e december.
 
 
 
24:e december
 
19:e december
 
24:e december
 
26:e december

Elin - klicka här för att komma till bloggen
4:e januari

Elins pojkvän Andreas
13:e december

Mormor Birgitta
1:a januari

Sandra - klicka här för att komma till bloggen
22:a december

Johanna - klicka här för att komma till bloggen
24:e december

Ricce - klicka här för att komma till bloggen
18:e december, på förmiddagen.

Sandra - klicka här för att komma till bloggen
18:e december
 
Mikaela - klicka här för att komma till bloggen
25:e december

Anna Hedström
1:a januari

Jennifer - klicka här för att komma till bloggen
2:a december
 
3:e januari
28:e december

Lise
3:e januari.
 
 25:e december
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fanny:

Håller fast vid 26 :P
MEN om det blir tidigare tror jag det blir . . . 21/22 :P hehe

2:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Fasiken då! får man gissa på ny ;) hon får komma ut den 21:a då delar vi samma födelsedag ;) Förstår att du vill ha ut henne nu. det blir en fin julklapp det där :)

Svar: Jag hoppas att hon kommer på din födelsedag då Jennifer ;)
Denise

3:e kommentar, skriven , av Emelie, modell!:

Fin mage!

4:e kommentar, skriven , av Angélica:

Halkade in på din blogg, jättemysig :)
Jag gissar på den 25:e!

Svar: Åh va kul att du kikat in :)
Jag har skrivit upp din gissning nu, så lycka till ;)

Kram!
Denise

Kommentera inlägget här :