Bebis på G.

publicerat i Denise, Gravid;
Har haft värkar med 5-7 minuters mellanrum sedan ett i natt så med andra ord har jag inte sovit en blund. Morsan kom hit och gjorde mig sällskap klockan tre, Kevin vaknade i 40 graders feber vid fyra och Andreas dotter var inte sämre hon och vaknade klockan halv fem och kunde inte somna om. Så här har vi haft fullt ös hela morgonen. Nu har Andreas åkt och lämnat Kevin och mormor hemma hos mormor och dottern hemma hos sin mamma.

Om några minuter så ska vi åka mot huddinge där vi förhoppningsvis får ut vår bebis idag. Skulle tippa att det blir mot kvällen om jag har samma "tur" som med Kevin. Värkarna har i alla fall börjat göra riktigt ont nu mellanåt. Näst intill varannan värk så tappar man andan. Men det är det lätt värt...!
Snart är lilla grodan här.

Nej nu ska jag släcka ner här hemma och göra mig redo för att åka.
Tjingeling.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emily:

Men vad spännande! ! Jag sa ju att du skulle få före mig. :))
Hoppas allt går bra.

2:a kommentar, skriven , av Fanny:

Åh vad spännande :D Hoppas allt går bra!

3:e kommentar, skriven , av Sussi:

Åh vad spännande!!! Håller tummarna att ni snart får sällskap av liten bebis =)

4:e kommentar, skriven , av Jennie:

Å va spännande! Hoppas bebis vill komma ut idag :)

5:e kommentar, skriven , av Sandra:

Åh! Så spännande! :) Hoppas allting går bra och lycka till Denise! :) :) Jag väntar med spänning på uppdatering!

Kram!

6:e kommentar, skriven , av Caroline:

Wow! Lycka till nu hoppas att allt går bra. Tänker på er :)

7:e kommentar, skriven , av ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!:

Ååh hoppas allt går bra!! <3 massa kramar!

8:e kommentar, skriven , av Mathilda:

LYCKA TILL! Kram

9:e kommentar, skriven , av anna:

Men va fan uppdateras inte bloglovin i min mobil för, fick se detta nu

Kommentera inlägget här :