Det här med mammabloggar.

publicerat i Bloggar;
För lite mer än ett halvår sedan var jag inte ett dugg intresserad av att läsa bloggar om barn och bebisar. Jag kände att jag inte fick ut så mycket av det, då Kevin alltid var så mycket äldre än de barn som jag läste om i vissa bloggar. Men idag är det helt tvärt om. Jag följer jättemånga bloggar dagligen, både gravid och mammabloggar och längtar minst lika mycket som dem till deras guldkorn kommer som de själva gör. Det är sjukt hur man kan binda en kontakt med någon som man egentligen inte känner.

Under tiden som jag varit gravid nu och läst bloggar så har fyra av de bloggar jag följt frenetiskt den senaste tiden fått barn. Alla förlossningsberättelser får mig att böla lika mycket nu som när jag skrev min egna i en blogg jag hade tidigare, för sex år sedan. Nu klarar jag knappt av att läsa andra bloggar än just föräldra och gravidbloggar. Och tack vare bloggen så har jag fått massa roliga läsare som dagligen kikar in, massa nya trevliga vänner och nya bekanta.

Me love all you girls - bigtime.
 

Någon som känner sig utelämnad?
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra :

Der är rätt häftigt att man kan knyta kontakter genom
Bloggar faktiskt. :) <3

2:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Åh fina du, tack. Jag älskar att titta in hos dig varje dag och bara väntar på att få se ert lilla mirakel <3
Kram

3:e kommentar, skriven , av bella nyqvist:

ha en bra dag!

4:e kommentar, skriven , av anna:

Ja visst är det kul:) Känns typ som att jag känner dig och när jag inte sett någon uppdatering på ett tag så blir jag nervös att det satt igång. kramar till dig

5:e kommentar, skriven , av Tessan :

Dags att börja läsa min också!

Svar: Jag läser faktiskt din blogg Therese ;) Så fort du uppdaterar ett inlägg på facebook så läser jag det :D
Denise

6:e kommentar, skriven , av Jennifer:

Ja men så är det ju, livet går ju olika vägar hela tiden så det är klart det blir mer spännande nu att läsa gravidbloggar. jag läser nog bara din riktigt ordentligt för att jag tycker du är så "personlig" trevlig och skriver bra :) Och jag håller med dig om att det känns som man känner flera stycken tack vare bloggen, fast man aldrig träffat personen i fråga. Men kul att få skriva med människor :)

7:e kommentar, skriven , av Malin Westman - 1+1=3:

Lill grodan läser jag också ^^ Men fastnade även för Klokare bestyr också nu...Och tack för dom andra tipsen på mamma bloggar...lite svårt att hitta såna som man fastnar för tycker jag ^^

Svar: Ja jag har också sjukt svårt att hitta bloggar jag tycker om :) Det var så lite så :)
Kram!
Denise

8:e kommentar, skriven , av Klokare bestyr | Med liten i famnen!:

Va söt du är gumman! <3

Svar: <3 :)
Denise

Kommentera inlägget här :