Dresscode normal.

publicerat i Denise, Kläder;
Jag saknar mina gamla kläder. Inte mina gamla kläder, utan mina normala, vanliga kläder. Ibland vill jag springa upp på vinden och hämta ner dem, alla IKEA-påsar som är fyllda med mina älskade kläder. Men jag vet att jag bara kommer få en enorm ångest då näst intill alla tröjor blir magtröjor och alla byxor blir... omöjliga att få över låren. Så för min egen skull bör jag vänta med att ta ner dem.

Men så fort bebis är född och min mage dragits tillbaka lite så ska jag skicka upp mina gravidkläder på vinden istället och njuta av att kunna klä mig i fler än tio klädesplagg som jag gör för tillfället.

JAG LÄNGTAR!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Jag längtar också! Börjat bli riktigt tjatigt att gå i samma kläder jämt. Men snart, snart blir det bebisar istället för gravidkilon :)

Kommentera inlägget här :