Ett fingerfärdigt problem.

publicerat i Barnen, Bilder, Skola;
Idag klockan ett var tanken att jag skulle hämta hem ungarna från skolan. Tanken var att ungarna skulle vara ute med fritids och leka av sig lite innan dem kom hit. Men Kevin ville annat helt enkelt. Hans fröken ringde nämligen redan när skolan var slut klockan tolv och berättade att Kevin hade skadat sig "jättemycket" i fingret och var tvungen att gå hem. Haha. Det hade nog ingenting med att göra att han skulle få ta med sig en kompis hem från skolan, eller? För när jag väl kom till skolan så fanns "smärtan" i fingret inte längre kvar. Och när jag ändå kommit till skolan så kunde vi ju lika gärna gå hem på en gång, haha.

Så ungarna har roat sig med att kolla på film, haft fruktstund och lite pannkakskalas.
Andreas stod nämligen i morse och stekte pannkakor och gjorde egen jordgubbssylt av frysta jordgubbar till barnen så dem skulle ha något lätt att äta till mellis. Så nu är ungarna mätta och belåtna och kollar på Shrek. Och tack och lov så sitter Kevins finger kvar där det ska...
 

Älskade ungar. ♥♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sotnosen!:

Åh vad gott det ser ut! Sugen jag blir ;-)

2:a kommentar, skriven , av Sandra :

Haha vad rolig han är:)

Svar: Haha ja han har sina fixa idéer den där grabben ;P
(Det kan nog vara så att han är lite kär också.. även fast han inte säger något direkt till mig) ;)

Kram!
Denise

3:e kommentar, skriven , av Caroline:

Mysigt! Och smarrigt med pannkakor :) är nog dags för mig att steka ett gäng snart igen.

4:e kommentar, skriven , av ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!:

mysiga och söta bilder!

Svar: Tusen tack söta du! :)
Denise

Kommentera inlägget här :