Fjärde advent.

publicerat i Julie 0-2 månader, Kevin 6 år;
Idag har Kevin åkt iväg till sin pappa. Dem kom och hämtade upp honom redan vid halv tolv för att komma tillbaka så snabbt som möjligt. Det är ändå femtio mil som ska köras i detta härliga svenska väder. Jag bad dem höra av sig så ofta dem kan och när dem är framme så att vi slipper oroa oss här hemma.

Lilltjejen hade mer utmärkande gulsot idag i ögonvitan så vi ringde in till BB-supporten där de sa att det inte var någon fara, då hon under natten fått i sig betydligt mycket mer mat än 30 ml var tredje timma. I natt kände jag mig nämligen som en arlako som fick ligga vaken till halv tre i natt och amma. Haha. Så jag vaknade inte av att Kevins pappa SMS:ade imorse och sa att dem var i närheten.

Nu ligger lilla Julie i alla fall tryggt och skönt på pappas bröst och myser. Härliga söndag och fjärde advent.
Vi ligger naket intill fönstret idag om det skulle vara så att gulsoten känner för att angripa mer.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emily:

Vilken liten mysis ni har. Blir inte ett dugg avundsjuk ;)

Svar: Haha Emily, jag tänkte faktiskt på dig den dagen jag åkte in. Jag tänkte; FAN, nu kommer hon bli sjukt sur på mig som får före henne. ^^ Precis så som jag skulle känt om du åkte in före mig ;-) Men du fanns i alla fall i mina tankar. ^^ Snaaaaaaart är det din tur! Håll ut <3
Denise

2:a kommentar, skriven , av AmandaB:

Allt bra idag? :D

MVH Amanda

3:e kommentar, skriven , av Sussi:

Så bedåååårande söt!

Svar: Tack så jättemycket <3
Denise

4:e kommentar, skriven , av anna:

Helt galet söt

Kommentera inlägget här :