Från ryggläge till stående.

publicerat i Gravid;
Just nu längtar jag extremt mycket efter att slippa dela mitt blygdben med någon. Tänk att kunna resa sig upp ur säng och soffa utan att behöva planera för det trettio sekunder innan paniken uppstår, det är vardagslyx. Som när man är kissnödig. Man får tänka drygt trettio sekunder innan man blir panik-kissnödig att nu är det faktiskt dags att resa sig upp från platsen man så bekvämt lagt sig till rätta på och lunkar som en pigvin mot toaletten.

För er som undrar hur det kan se ut när man är gravid, ligger på rygg och ska ta sig upp på fötter så kan jag med glädje meddela att det är otroligt likt en sköldpadda på rygg som försöker ta sig upp. Skillnaden är bara att deras bula är på ryggen och gravidas på mage, men ungefär så här ser det ut när jag försöker mig på att ta mig upp i alla fall.
 

Kommentera inlägget här :