Fredag.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Kan inte minnas den dagen jag kände mig så här utvilad. Vakna klockan nio och inte känna mig trött är helt underbart!
 
Igår stängde jag ner all teknik redan strax innan midnatt. Sista gången jag tror mig minnas att jag kollade på klockan så var den halv ett. Och jag vaknade imorse av att Andreas kom hemtrampandes klockan sju i hallen men somnade om direkt. Underbart.
 
Kevin vaknade också nu först nio och satte sig ute i vardagsrummet med ödlan Oscar som sällskap från Netflix. Så nu har jag gjort honom sällskap här ute tills dess att han säger att han är sugen på frukost.

Godmorgon kan jag äntligen säga idag,
och mena det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Härligt. Kram

2:a kommentar, skriven , av Emma Lannebrink:

Ha en mysig helg! :)

Kommentera inlägget här :