Fy bubblan.

publicerat i Gravid, Kevin 6 år;
Det känns som jag blivit överkörd av en ångvält inatt. Mina ben gör sjukt ont och bebis har hållt igång mer än halva natten, himla busfrö. Jag slapp i alla fall halsbrännan inatt vilket var otroligt skönt.Trots att jag åt massa grönsaker med dipp igårkväll innan läggdags. Det kändes som vitlöksdippet skulle vara rena sjävmordet när jag väl åt mig, men jag klarade mig, tack och lov. Snäll bebis...

Det är minus tio grader här ute idag. Det om något är ett självmord, speciellt mot alla stackare som åker kollektivt då de flesta bussar slutar funka vid minus fem här i stan. Och idag har jag faktiskt inte sett en enda buss på morgonen än, så min teori tycks stämma då vi har ganska många bussar som åker förbi på morgonkvisten precis utanför vårt vardagsrumsfönster, (såg precis en buss by the way)

Idag för en gångs skull vill Kevin komma hem tidigt från skolan så jag hämtar honom vid tolvtiden. Yeij...
Då ska vi julstäda klart om mina ben orkar bära min vikt!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Men det är kul för barnen med all snö :)

Kommentera inlägget här :