Golvänglar och en stillsam kväll.

publicerat i Barnen, Denise;
Kvällen har varit lugn och stillsam förutom att jag blev tilldelad en ordentlig halsbränna nu ikväll.
Tack för den, tjejen. Ungarna har roat sig med att spela dator och kollat på film och nu ligger en av dem och sover gott. Jag väntar på att filmen ska ta slut så vi kan sova sen. Det är bara tjugo minuter kvar av filmen nu, tack och lov. Jag är helt slut nämligen. Tog ju ingen tupplur på tre timmar, så det är ju inte så konstigt att jag är trött. Plus att jag somnade vid halv tre i natt så det gjorde inte saken bättre, samt att dagen varit extremt intensiv för mig som bara är van vid att ligga och dryna i soffan.
 
Inom loppet av tio minuter har jag varit på toaletten och kissat tre gånger. Det går bra nu. Jag har tillråga på det bara druckit ca en deciliter vatten också. Så det är inte direkt så att jag har anledning att kissa tjugofyra gånger på en kvart.
 
Nej, nu säger jag god natt!
 

Kevin låg och gjorde golvänglar idag på lekplatsen. Helt normalt...

Kommentera inlägget här :