Skönsömn.

publicerat i Denise, Gravid;
Det är så jävla jobbigt att inte sova om nätterna. I natt somnade jag vid tre efter att ha varit guldlock och provat alla sängar i lägenheten. Först soffan hos Kevin. Sen vid två-tiden kröp jag ner bredvid Andreas och till sist vid tretiden så la jag mig i soffan i vardagsrummet och där somnade jag efter drygt tio minuter.
 
Värst av allt är att jag vaknade en halvtimma innan jag skulle upp också.
Min mamma är på väg hit till åtta-tiden. Förhoppningsvis kommer hon fram hela vägen hit utan snöhinder. Vi lär komma tillbaka hem igen runt halv elva om jag inte somnar in på vägen...
 
Just nu känns allt möjligt faktiskt.
 
(Jag i Kevins tjocktröja, bild från i våras...)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Fy vad jobbigt:-( du måste ju va grymt trött. Kram

Kommentera inlägget här :