Slut på denna torsdag.

publicerat i Denise, Högtider;
Jag håller på att somna. Helt jävla fantastic om det faktiskt är så att jag kan somna nu till tio och sova hela natten. Ja, jag skulle då inte klaga. Därför tänkte jag avsluta detta inlägg ganska abrupt med att säga god natt och hoppas på att ni haft en fin lucia. Det blir alltså ingen luciabebis idag heller. Nu imorgon är det bara femton ynka dagar kvar till bebis beräknas komma till oss. Helt galet hur fort tiden faktiskt går.

Själv såg jag luciakortegen här från Nynäshamn som fick poliseskort precis utanför vårt fönster när de åkte på häst och vagn tidigare ikväll tillsammans med massa tärnor, nissar och ponnyhästar. Riktigt vackert, precis som det varit alla tidigare år.

Vi har tur som bor så centralt vi.
 

Kevin tio månader.

Kommentera inlägget här :