Sovrummet.

publicerat i Denise;
Okej, min rygg fick tåla lite mer stryk idag. Nu har jag nämligen möblerat om ungefär så som jag vill ha det när bebis är född. Men någon sexkantsnyckel hittade jag dock inte. Så upplyftet av barnsängen får vänta lite till men det känns ändå som det minsta problemet just nu. Men nu står i alla fall barnsängen på plats (och det krävs en kvinna för att få allt att funka). Andreas har alltid varit så negativ till alla mina "vi kan väl fixa det så..." idéer så idag när han stack med sin dotter så passade jag på. Härligt att ha det gjort och få snyggt i sovrummet framför allt.

Nu ska jag snart fixa middag åt mig och Kevin (det blir korv med bröd efter Kevins önskemål och jag klagar absolut inte över det valet idag, haha), försöka mig på att komma underfund med hur fan julstjärnorna ska sättas ihop och försöka få upp dem idag, skura golvet i näst intill alla rum och damma av en hylla! Sen däckar jag nog för kvällen tror jag, haha.
 
Här är i alla fall vårat sovrum just nu...

Jag undrar om Andreas kommer hata mig för att jag tog saken i egna händer och möblerade om.
Haha.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Du får så jäkla mycket mer gjort på dagarna är jag, jag är imponerad :)

2:a kommentar, skriven , av anna:

det blir väl jätte bra:) kram

Kommentera inlägget här :