Tisdagskvällen.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Igår jobbade som sagt Andreas från elva igårkväll till sju imorse, och därför sov han till klockan var närmare halv fem. Vid fem bytte han om och drog till jobbet igen så vi fick i alla fall en timma tillsammans idag om man räknar med frukosten vi  hade i morse. Lika dant blir det hela veckan nu. Han kommer hem lagom till frukost och vaknar lagom till han ska börja jobba. Jag förstår egentligen inte hur han orkar - jag skulle vara helt förstörd efter första arbetspasset... Men nu har vi i alla fall fått utsatt tid på hur länge detta kommer hålla på så det är skönt.

Kevin och jag har spenderat kvällen med att kolla på Madagascar och ätit kvällsfika i form av goda smörgåsar. Passade även på att diska, ta bort tvättställningen och städa lite smått medan Kevin kollade vidare. Det känns så skönt att vakna till ett rent och fint hem på morgonen.

Nu ligger Kevin och sover gott i sängen och jag var dum och drack några deciliter av apelsinjuicen jag hittade i kylskåpet så jag lär leva hög på socker fram till någongång i natt, toppen verkligen.
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Oj är du så känslig för socker? :)

Svar: Haha inte jag - men bebis ;) Kram!
Denise

2:a kommentar, skriven , av Therese - Mamma till Casper :):

Sv: Haha så lite så !!!
Johan Glans är bäst ! :D

Svar: Haha ja han var otroligt bra faktiskt!! :D
Denise

3:e kommentar, skriven , av Jennifer:

Sv, aaaha då fattar jag :P

Kommentera inlägget här :