Tjugotvå dagar kvar... snart.

publicerat i Denise;
Andreas ringde nu ikväll och berättade att han skulle jobba hela natten istället för till tolv, ett. Så han kommer nog hem först klockan sju eller åtta imorgon bitti. Usch, stackars mig och stackars honom. Jag kan räkna timmarna vi har spenderat tillsammans den här veckan då han har sovit bort dagarna och jobbat på kvällarna och nätterna. Å andra sidan så behöver vi pengarna och han är den enda som kan jobba så vi har inte så mycket val. Och han är enormt duktig som tar ett och ibland två arbetspass på en dag. Min duktiga man.
 
Idag bjöd jag in mig själv och Kevin till mamma och pappa på middag på lördag. Andreas jobbar ju både fredag och lördag eftermiddag - kväll - natt, så då blir det att jag och Kevin äter middag ensamma vilket inte alltid är så himla kul. Så jag kom med det perfekta förslaget att vi skulle äta hemma hos dem. Min mamma tyckte också att det var en bra idé. WIN.
 
Nu är det bara tjugotre dagar kvar innan bebis beräknas komma.
Tjugotre dagar. Okej, tjugotvå egentligen då det bara är två timmar kvar av det här dygnet.
Sjukt hur fort tiden går...
 
Nu ska jag snart hoppa i säng för en gångs skull är jag ganska trött i tid. 
 

Kommentera inlägget här :