Tropisk värme.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Det har snöat minst en decimeter snö nu ikväll. Och imorgon är det tal om plusgrader ute efter att det varit tio minus nu i flera dagar. Hur knasigt är inte det på en skala. Snacka om temperaturförändringar. Kevin somnade som en gris vid kvart över åtta idag. Vi gick ju upp kvart över sex imorse så det var kanske inte så konstigt. Jag somnade dock om direkt efter jag ringt till fritids för att säga att vi blev hemma och sov till klockan var kvart över tio, haha. Så skönt att Kevin kan sköta sig själv på morgonen.

Han kom dock och hoppade ner under mitt täcke under tiden som jag sov, så fort han blev kall om fötterna för att värma sina iskalla fötter mot mina lår. Behöver jag ens nämna att jag skrek smått och han skrattade ett nöjt skratt. Han är en liten djävulsunge ibland, haha. 
 

Vi har tropisk värme att se fram emot imogon då... Hej hej isgata.

Kommentera inlägget här :