Underbara ni.

publicerat i Julie 0-2 månader, Kevin 6 år;
Nu har jag kikat igenom och godkänt alla era otroligt fina kommentarer. Jösses, det är farligt att läsa allt ni skrivit med alla hormoner i hela kroppen, ena sekunden gråter man som en bebis och andra... nej okej ärligt jag gråter nog bara. Ni är helt underbara. Jag har utan tvekan världens bästa läsare. ♥
 
Kroppen har äntligen återhämtat sig ganska bra efter förlossningen och jag kan äntligen gå och röra mig som jag vill och jag har äntligen tagit igen alla sömntimmar som gått förlorade. Hämtade ner mina älskade kläder från vinden idag också. Jag vägde mig på sjukhuset sist vi var där och då vägde jag 59 kilo, vilket innebär att jag bara har fyra kilo kvar tills min normalvikt. Så idag när jag satte på mig mina "vanliga" byxor jag använt mig av de senaste månaderna så hängde det slappt i rumpan, haha.

Så då kände jag att mina vanliga kläder fick anledning att komma ner från vinden igen.
 
Just nu ligger jag och Julie och kollar på TV och äter pepparkakor. Jag fick precis ett SMS från Kevins pappa som sa att dem kommit fram ordentligt. Så nu kan en orolig mamma som avskyr jultrafiken äntligen koppla av. ♥
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Vad skönt att han har kommit fram:-)

2:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Så härligt att ta fram de gamla kläderna, det längtar jag också efter. Lillstumpan är lika söt som vanligt <3 God jul på er!

Kommentera inlägget här :