Världens bästa pappa!

publicerat i Bilder, Julie 0-2 månader;
Det är sån himla tur att jag har Andreas.
 
Hade han inte funnits så hade jag glömt bort att äta just nu. Sedan vi kom hem från BB så har jag nog inte behövt stå i köket en endaste gång. Han fixar och flänger min älskade man och jag har aldrig blivit så ompysslad som jag är just nu.

Nyss badade Andreas med Julie i badkaret för första gången. Igår tog hon premiärbadet i diskbänken, men badkaret var nog snudd bättre då ytan var större och man kunde simma lite. Det är skönt att dem kan göra en sak utan mig - tillsammans bara dem. Sen att jag kommer och fotograferar är väl en sak, men badet får jag hålla mig ifrån i sju långa jobbiga veckor till. Jag som har badkaret som ett intresse själv och skulle kunna bo där.

Vi vägde henne idag på BVC. Sedan i måndags har hon gått upp från 3300 - 3440 gram. Så nu kan jag sluta oroa mig över att min mjölk inte räcker. Sen tidigare idag fikade vi med Andreas kompis och hans tjej. Vi fick två supersöta Body's av dem som donnan kommer bosätta sig i om några månader när hon fått lite fett på benen. Gulliga dem. ♥
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

lilla hönan då:) Vad skönt att du får en sådan hjälp, det behövs verkligen. Vad redig hon är som går upp i vikt. kram

2:a kommentar, skriven , av Anna-Karin:

Hon är söt som en liten docka.

3:e kommentar, skriven , av Jennifer:

så söt hon är! och va fina bilder du tar!

Kommentera inlägget här :