Veckans tjockis.

publicerat i Gravid;
 
Här bjuder jag på lite bilder på en trött tjockis-mamma. För tillfället ligger jag och kollar på allt för sverige, liksom alla andra söndagar. Tidigare ikväll läste jag och Kevin lite ur en Bamsetidning som han fått av mormor för någon vecka sedan. Han är superduktig på att läsa nu verkligen.

Av Andreas syster fick jag en bärsjal idag. Gud så fantastiskt, jag älskar den redan och har kollat på massa filmer på youtube om tips på hur man ska bära barnet i den. Men det känns som något jag kommer använda mig av flitigt precis som planerat sen.

Vi fick upp våra julstjärnor ikväll, men insåg att vi inte hade eluttag så det räckte så att vi får köpa förlängningssladd med extra eluttag imorgon, haha. (Bra planerat).

Ska snart hoppa i säng tror jag. Är helt förstörd efter denna intensiva dag.Men det är himla skönt att ha allt gjort på en dag... nästan allt i alla fall. (Dumma stjärnor!).

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ISABELLE - HOLLYWOOD WATCH OUT:

Gud, magen har verkligen blivit jättestor nu! :)

2:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Fin tjej och fin mage! Jag hoppas du får sova gott inatt nu, slit inte ut dig på dagarna! Kram

Kommentera inlägget här :