10 onödiga fakta om oss.

publicerat i Onördigt;
  • Jag gick i nian när jag blev gravid. Innan balen mot slutet av nian så visste alla i nian om att jag var gravid.
  • Jag och Kevins pappa bodde ihop i tre år innan vi bröt upp.
  • Kevin tog sina första steg utan stöd när han var tio månader. En dag innan julafton år 2006. Med stöd gick han redan vid fyra månader.
  • Jag och Andreas har känt varandra sen jag var runt åtta. Han var min första barndomskärlek. Våra föräldrar umgicks jättemycket och först tretton år senare inledde vi ett förhållande.
  • Kevin heter Hans Kevin. Hans kommer från hans farfar Hans.
  • Jag fyller år på samma dag som min pappa, mitt i sommaren.
  • Kevin ska få åka utomlands för första gången i vår.
  • Kevin har tre systrar. En halvsyster och två bonussystrar.
  • Jag är utbildad kock/kallskänka/servitris, men jobbar som barnskötare.
  • Jag tvingade Andreas att bli tillsammans med mig, hihi!

Kommentera inlägget här :