Ångest.

publicerat i Vardag.;
Jag fick sån enorm ångest i morse när jag tvingades sjukskriva mig från jobbet veckan ut. Att ta in vikarie för vikarien är verkligen inte roligt. Men samtidigt så kan jag inte bara dumpa Kevin hos Andreas när han är så extremt mammig.

Vi får se om jag kan jobba på Nynäsgården i helgen. Att sjukskriva sig där ifrån ännu en gång tar emot det också. Men förhoppningsvis mår han bättre till fredag och då kan jag jobba igen i några timmar på lördag och söndag.
Ibland känns det som någon glömde klippa navelsträngen mellan oss.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin Westman:

Sv; mm förstår vad du menar! Men jag som fyller 24 år om typ 2 veckor tycker att jag börjar bli "gammal"...Min mamma var 19 när hon fick min syster, min syster var också 19 när hon fick sin äldsta! Jo guldkorn finns det bland vännerna :) Har i alla fall ett som alltid finns där! Annars så är det min familj och sambons familj som finns för oss! Det är otroligt tråkigt att ens vänner bara lämnar en, bara för att man vill bli mamma och inte festa!

Kommentera inlägget här :